"Новоград-Волинське вище професійне училище"

Категорії розділу
Категорії каналів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 274
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота

 

В наш час ні наука, ні практика не стоять на місці, тому подальше удосконалення навчально-виховної роботи більшою мірою залежить від теоретичного рівня та педагогічної майстерності викладача, майстрів виробничого навчання. Як свідчить практичний досвід роботи  педагогічних колективів, важливу роль у підвищенні фахового рівня та педагогічної майстерності викладачів, майстрів виробничого навчання відіграє чітко налагоджена методична робота.

          Методичний кабінет є центром методичної роботи ліцею, тут діють педагогічна рада, методичні комісії, інструктивно-методичні наради, теоретичні та практичні семінари, школи професійної майстерності, передового досвіду, проводяться науково-практичні конференції, педагогічні читання тощо.

      Інженерно-педагогічний колектив ліцею працює над методичною проблемою: „Удосконалення системи створення індивідуальних програм (траєкторій розвитку), самовдосконалення кожного учня через персоналізацію навчально-виховного процесу”. Зокрема, колектив вихователів та класних керівників працює над проблемою: „Особистісно орієнтований підхід до виховання учнів”, реалізовують таке завдання: "Виховання і формування конкурентноспроможної особистості з постійною потребою самореалізації та самовдосконалення з гуманістичним світоглядом і почуттям відповідальності за долю України, її народу і всього людства”.

   Для того, щоб виконати поставлене завдання, потрібно опрацювати мету – забезпечення належного рівня професійної підготовки, загальноосвітнього світогляду, формування комплексу компетенції учня.

Робота педагогічної ради проводиться відповідно до плану, який складається, як правило, на навчальний рік, затверджується на першому засіданні педагогічної ради. Педагогічна рада скликається один раз на два місяці.

     Одним із найголовнішим завдань   методичного кабінету є надання допомоги викладачам і майстрам виробничого навчання у підвищенні їх педагогічної майстерності, у впровадженні в навчально-виховний процес інноваційних технологій, передового педагогічного досвіду, в  розвитку аналітичних та дослідницьких навичок.

     Матеріали методичного кабінету оформлені за розділами:

Методична робота:

план роботи ліцею на рік;

план роботи методичного кабінету;

план роботи педагогічної ради;

план роботи методичних комісій;

план роботи школи молодого викладача та школи молодого майстра;

навчально-програмова документація з усіх предметів, професій

Теоретичне навчання.

     В цьому розділі зібрана література з методики викладання окремих дисциплін на допомогу викладачам загальноосвітніх і спеціальних дисциплін, з питань впровадження інформаційних технологій, з матеріалами підбірок „Вивчай педагогічну спадщину” та інші.

Виробниче навчання.

     Тут розташовані:

література на допомогу майстрам виробничого навчання;

матеріали передового виробничого досвіду стосовно кожної професії, що вивчається в ліцеї;

зразки інструктивно-технологічних карт з усіх професій;

зразки творчих уроків з різних професій;

творчі методичні збірники дидактичних матеріалів, розроблені майстрами виробничого навчання;

матеріали тижнів професійної майстерності з кожної професії, що вивчається в ліцеї;

матеріали конкурсів „Кращий з професії” тощо.

Виховна робота.

     Цей розділ підкаже класним керівникам тематику творчої виховної години, тут зібрані сценарії тематичних вечорів, орієнтовні тематики бесід, узагальнені досвіди кращих класних керівників та інші.

  В кабінеті створено „Фонд педагогічної ініціативи”, куди увійшли матеріали педагогічних читань, педагогічних конференцій, творчі звіти педагогів.

    У кожного викладача, майстра виробничого навчання є своя власна папка, де зосереджуються матеріали розроблені ними в між атестаційний період, а також свій творчий паспорт.

     В методичному кабінеті проходять заняття школи підвищення педагогічної майстерності, проводять виставки своїх методичних знахідок члени методичних комісій в дні предметно-методичних тижнів.

Картотека матеріалів перспективного педагогічного досвіду

 

 

п/п

Педагог

П.І.П.

Назва досвіду

Назва предмету

Кваліфікацій-на категорія

Рік ухва -лення досві-ду

Де і ким схвалено

  1.  

Паламарчук М.Є.

Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій та між предметних зв’язків на уроках фізики

Фізика

Спеціаліст вищої категорії, викладач - методист

2013р

Педагогічна рада , протокол №7  від 18.03.2013р

  1.  

Рудницький Д.Я.

Впровадження інноваційних технологій на уроках охорони праці

Охорона праці

Спеціаліст вищої категорії,   старший викладач

2013р

Педагогічна рада , протокол №7  від 18.03.2013р

  1.  

Годун Л.В.

Використання між предметних зв’язків при викладанні фізики в ПТНЗ

Фізика

Спеціаліст вищої категорії

2007р

Педагогічна рада , протокол №4  від 11.04.2007р

  1.  

Шпінь А.У.

Від інноваційного змісту і технологій освіти через підготовчу майстерність педагогічних працівників до формування особистості учнів та підготовки їх до життя в сучасних умовах

Виробниче навчання

Майстер в\н     ІІ категорії

2015р

Педагогічна рада , протокол №4  від 12.03.2015р

  1.  

Гайдайчук Г.П.

Впровадження сучасних інноваційних технологій у навчально – виховний процес

Спец. предмети будівельних професій

Спеціаліст вищої категорії, викладач - методист

2011р

Педагогічна рада , протокол №6  від 11.03.2011р

  1.  

Вакульчук В.Ф.

Професійна спрямованість викладання математики з використанням інноваційних технологій

Математика

Спеціаліст вищої категорії,   старший викладач

2010р

Педагогічна рада , протокол №7  від 29.04.2010р

  1.  

Дурицька Л.М.

 Мотивація навчання та розвитку логічного мислення учнів шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики

Математика

Спеціаліст вищої категорії,   старший викладач

2011р

Педагогічна рада , протокол №6  від 11.03.2011р

  1.  

Горблюк Н.С.

Використання ІКТ на уроках іноземної мови

Англійська мова

Спеціаліст вищої категорії,   старший викладач

2014р

Педагогічна рада , протокол №5  від 13.03.2014р

  1.  

Гаврилюк П.В.

Використання новітніх інформаційно – комунікативних технологій на уроках художньої культури

Художня культура

Спеціаліст вищої категорії,   старший викладач

2003р.

Педагогічна рада , протокол №4  від 22.04.2003р

  1.  

Гордієнко Н.В.

Ровиток пізнавальної діяльності на уроках зарубіжної літератури

Зарубіжна література

Спеціаліст вищої категорії,   старший викладач

2015р

Педагогічна рада , протокол №4  від 12.03.2015р

  1.  

Ніколаєв С.В.

Оптимізація навчального процесу шляхом активізації діяльності учнів на уроці фізичної культури

Фізична культура

Спеціаліст

І категорії

2015р

Педагогічна рада , протокол №4  від 12.03.2015р

  1.  

Литвинець Н.М.

Використання елементів інноваційних технологій для розвитку креативного мислення учнів на уроках словесності

Українська мова, українська література

Спеціаліст

І категорії

2010р

Педагогічна рада , протокол №7  від 29.04.2010р

  1.  

Бридун Л.Р.

Ефективність використання дидактичних матеріалів на уроках виробничого навчання

Виробниче навчання

Майстер в\н      І  категорії

2008р

Педагогічна рада , протокол №4  від 15.04.2008р

  1.  

Гнідовський Г.А.

Форми і методи роботи з учнями,  що забезпечують  високий  рівень  якості  виконання  дипломних робіт

Виробниче навчання

Майстер в\н      І категорії

2007р

Педагогічна рада , протокол №4  від 11.04.2007р

  1.  

Кизяк Л.В.

Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження інноваційних технологій

Виробниче навчання

Майстер в\н      І категорії

2007р

Педагогічна рада , протокол №4  від 11.04.2007р

  1.  

Плюсніна Г.П.

Впровадження сучасних інноваційних технологій у навчально – виховний процес

Виробниче навчання

Майстер в\н      І категорії

2009р

Педагогічна рада , протокол №4  від 06.04.2009р

  1.  

Пилипчук М.Ф.

Впровадження інноваційно-виробничих технологій та сучасних будівельних матеріалів на уроках виробничого навчання

Виробниче навчання

Майстер в\н      І категорії

2005р

Педагогічна рада , протокол №4  від 21.03.2005р

  1.  

Попушой О.О.

Реаліцація принципу зв’язку теорії з практикою в навчально – виховному процесі системи профтехосвіти

Виробниче навчання

Майстер в\н      І категорії

2005р

Педагогічна рада , протокол №4  від 21.03.2005р

  1.  

Сімон Л.Ф.

Застосування інноваційних методів роботи як засіб реалізації особистісно орієнтованого підходу до навчання та виховання учнів

Виробниче навчання

Майстер в\н      І категорії

2008р

Педагогічна рада , протокол №4  від 15.04.2008р

  1.  

Хмельова Г.М.

Впровадження інноваційних виробничих технологій та сучасних матеріалів на уроках виробничого навчання

Виробниче навчання

Майстер в\н     ІІ категорії

2013р

Педагогічна рада , протокол №7  від 18.03.2013р

  1.  

Музика С.Ю.

Використання інноваційних технологій та мультимедійних засобів навчання на уроках історії та правознавства

Історія України, всесвітня історія, правознавство

Спеціаліст

ІІ категорії

2013р

Педагогічна рада , протокол №7  від 18.03.2013р

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz

  • Copyright MyCorp © 2018
    Безкоштовний хостинг uCoz